Pékség (Pékárubolt) nyitása

Mit érdemes tudni egy Pékség nyitása előtt?

Az üzlettípus fő jellemzője: Olyan üzletek tartoznak ide, ahol pékáru, csomagolt élelmiszerek, italáru, kenyér, esetleg tejtermék illetve helyben sütött mirelit pékáru kerül forgalmazásra. Az értékesítés főleg pultos kiszolgálással történik

Kialakítási követelmények pékség esetén

Üzlethelyiség

  • Üzlethelyiség biztosítása, érintésvédelem, tűzvédelem, tevékenység regisztráció

Pékség megfelelő technológiai kialakítása

  • Előkészítő a helyben sütött pékáruhoz
  • kétfázisú mosogató
  • kézmosó
  • munkaasztal
  • kemence
  • Forgalmazás feltételei:
  • cseppfertőzés mentes pékáru pult,
  • mérleg

Raktározás: polcos tárolás, fagyasztó a pékáruhoz

 

Eladótér

  • Szakosított áruelhelyezéssel a termék igényei szerinti hőmérsékletek biztosításával
  • Személyzeti helyiségek
  • Tusoló 5 fő felett
  • Öltöző szekrény minden esetben
  • WC előtérrel, kézmosóval

Engedélyek, dokumentáció

Tevékenység regisztráció, működési engedély

Kérelem az Önkormányzathoz:

  • termékkör megjelölés
  • nyitva tartás megjelölés
  • Regisztráció kiadása
  • Nyitás
  • külön engedély kérelem a hatósághoz tejtermék forgalmazás esetén

30 napon belüli hatósági visszaellenőrzés

Dokumentációs feladatok

  • Külön engedély kérelem dokumentáció elkészítése tejtermékhez (hívjon hozzá szakembert!)
  • egyszerűsített HACCP az üzletre (hívjon hozzá szakembert!)
  • Kémiai kockázatbecslés dokumentáció szakember általi elkészítése, ÁNTSZ bejelentése a tisztítószereknek
  • Munkavédelmi kockázatbecslés dokumentáció szakember általi elkészítése 1 fő munkavállalótól
  • alkalmazott esetén:
    • Munka és tűzvédelmi oktatások megtartása
    • Higiéniai és HACCP oktatások megtartása
    • Egyéni védőeszköz szabályzat elkészítése szakember által
    • Orvosi vizsgálatok rendje szabályzat elkészítése szakember által

Általános munkahelyi feltételek

  • Munkaköri leírások
  • Munkaszerződések
  • Dohányzási szabályozás
  • Munkaügyi és könyvelési feladatok megoldása

8 fő élelmiszermérnök - HACCP rendszergazda, 2 fő munkavédelmi technikus/előadó, 1 fő tűzvédelmi technikus, gyakorlott oktatók, több mint 15 év gyakorlati tapasztalattal

elkészített és a hatóság által elfogadott dokumentáció 2200 ügyfélnek 2018-ban

(akár) 24 órán belül sürgős igény esetén, Magyarország bármelyik településére, garancia vállalásával, egy helyről megkapja az összes szükséges dokumentációt

Vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlap segítségével

Munkaidőben 1 órán belül visszahívjuk Önt és igényeihez igazodva telefonos vagy írásos ajánlatot adunk. Ha Önnek nagyon sürgősen kell a segítség, akkor hívjon a +36 20 312 6892 vagy a +36 30 348 8407 vagy a +36 30 500 0524 telefonszámok bármelyikén.

A HACCP Tanácsadó Kft. csapata

Gosztonyi Zsuzsanna

ügyvezető-tulajdonos, élelmiszermérnök, HACCP rendszergazda, szakmai vezető

Fröhlich László

ügyvezető-tulajdonos, marketing szakközgazdász, gazdasági-operatív vezető

Tokaji András

szaktanácsadó, vezető oktató

Nagy Gábor

élelmiszermérnök, szaktanácsadó, IFS/ISO auditor

Nagy Éva

élelmiszermérnök, szaktanácsadó

Szirovicza Edit

élelmiszermérnök, szaktanácsadó, tűzvédelmi technikus

Kassai Zsolt

szaktanácsadó, munkavédelmi technikus

Szilágyi Péter

élelmiszermérnök, szaktanácsadó

Gajdi Krisztina

élelmiszermérnök, szaktanácsadó

Szalainé Kiss Renáta

élelmiszermérnök, tanácsadó, irodavezető

Borbíró Cintia

tanácsadó, élelmiszermérnök, gyártmánylap koordinátor

Palotás Zoltánné, Virág

munkavédelmi előadó, ügyfélkapcsolati munkatárs

Küldetésünk

Segíteni a vállalkozásokat a hatóságok által is elfogadott élelmiszer biztonsági megfelelésükhöz vezető úton, korrekt, egymás tiszteletén alapuló üzleti kapcsolaton keresztül. Ennek eléréséhez profi tanácsokkal, gyakorlatias gondolkodással, széleskörű, magas fokú jogszabályi ismeretekkel, gyors, országos eléréssel, nagy létszámú, komoly szaktudású mérnök csapattal járulunk hozzá.