Üzlet Kialakítási Tanácsadás

Tapasztaljuk, hogy a hely kiválasztása csak a saját vendéglátós vagy kereskedelmi egység megvalósításának első lépése, sajnos a komoly feladat csak ezután következik…

Még nincs meg az üzlethelyiség?

Sokszor még a megfelelő üzlethelyiség kiválasztása is gondot okoz!

Tegye fel kérdéseit és megmondjuk Önnek, milyen kialakítású üzlethelyiséget keressen a választott tevékenységhez:

Már megvan az üzlethelyiség?

Az üzlethelyiség kiválasztása után minden üzemeltető szembesül ezekkel a kérdésekkel:

  1. Milyen jogszabályok vonatkoznak rám, minek kell eleget tennem?
  2. Hogyan kell kialakítanom a helyet, hogy megkapjam a Hatóságok hozzájárulását a működéshez?
  3. Ki tud nekem teljes körű felvilágosítást adni?

A megoldás: Helyszíni kialakítási tanácsadás!

Mi történik a helyszíni kialakítási tanácsadás során?

  1. Megtekintjük a helyszínt és az adottságait
  2. Átbeszéljük a lehetséges kialakítási módokat
  3. Javaslatokat teszünk a legoptimálisabb kialakításra és erről anyagmozgatási és technológiai rajzot készítünk
  4. Átbeszéljük az adott helyen forgalmazható, készíthető termékkört
  5. Javaslatokat teszünk a technológiai és szakosítási feltételek kialakítására
  6. Igény esetén elkészítjük az engedélyezéshez szükséges tervdokumentációt
  7. Igény esetén hatósági egyeztetést vállalunk a helyszín átalakítását megelőzően.
  8. Igény esetén elkészítjük a külön engedélyhez szükséges dokumentációkat.
  9. A hatósági visszaellenőrzéshez elkészítjük az adottságokhoz, helyszínhez és termékekhez kialakított HACCP szabályzatot!
  10. A nyitást követően elkészítjük Önnek a munkavédelmi dokumentációkat!
  11. A nyitást követően elkészítjük Önnek a kémiai biztonsághoz tartozó kémiai kockázatbecslést.
  12. A dolgozóknak megtartjuk a higiéniai, haccp, élelmiszerbiztonsági, valamint a munka és tűzvédelmi oktatásokat!

Mire kap választ a helyszínen?

  1. Milyen termékeket forgalmazhat az adott helyszínen
  2. Hogyan kell kialakítani a helyiség-kapcsolatokat az adott termék körhöz.
  3. Milyen vegyszereket használjon
  4. Hogyan kell a szakosított tárolást biztosítania a megfeleléshez
  5. A technológia során mire kell odafigyelni
  6. A dolgozóknak milyen szakképzettség szükséges
  7. A működéshez milyen dokumentációk szükségesek
  8. Hogyan kell az engedélyezést lefolytatni lépésről-lépésre
  9. Milyen tájékoztatási kötelezettsége van a fogyasztók felé
  10. Hogyan kell biztosítania a nyomonkövetést
  11. ÉS MÉG RENGETEG KÉRDÉS, ami Önben felmerül!

Egy kürtöskalácsos története

“Tudtam, hogy kürtöskalácsost akarok nyitni, de nem tudtam, hogyan is induljak.. Először letöltöttem erről az oldalról a büfékocsi indítás feltételeit, majd feltettem néhány kérdést a fórumon!

Szerencsére telefonszámot is adtam, így még aznap felhívott egy kedves tanácsadó hölgy és lépésről-lépésre átbeszéltünk mindent!

  • Kiválasztottam a büfékocsit, majd megbeszéltünk egy helyszíni találkozót!
  • Ekkor átbeszéltük a kialakítást, gépeket, mosogatót, előkészítőt, stb… egyszóval mindent!
  • Ekkor éreztem először, hogy már nem vagyok elveszett, mert van egy cég, aki segít engem lépésről-lépésre!
  • Majd 1 hét múlva elkészült a tervdokumentáció, amit megmutattam az élelmiszerlánc felügyeletnek, akik elfogadták a kialakítást, amit a tanácsadó javasolt!
  • 2 hét múlva a visszaellenőrzés előtt a tanácsadó a helyszínen átadta nekem a HACCP szabályzatot és átnézte a munkavédelmi feltételeket.
  • Megtörtént a hatósági visszaellenőrzés: MINDENT RENDBEN TALÁLTAK!!!
  • 2 hét múlva megtartotta az oktatást a tanácsadó a dolgozóimnak és átadta a munkavédelmi dokumentációkat!

ÖRÜLÖK, HOGY EZT AZ UTAT VÁLASZTOTTAM és a HACCP Tanácsadó Kft.-vel dolgozhatok!”

Márki Laura, Budapest

8 fő élelmiszermérnök - HACCP rendszergazda, 2 fő munkavédelmi technikus, 1 fő tűzvédelmi technikus, IFS, Globalgap auditorok, gyakorlott oktatók, Közel 20 év gyakorlati tapasztalattal

elkészített és a hatóság által elfogadott dokumentáció több mint 2200 ügyfélnek 2022-ben is

(akár) 24 órán belül sürgős igény esetén, Magyarország bármelyik településére, garancia vállalásával, cégünktől megkapja az összes szükséges dokumentációt

HACCP Szakértő telefonos applikáció - az élelmiszeres vállalkozások információs kalauza

Vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlap segítségével

Munkaidőben 1 órán belül visszahívjuk Önt és igényeihez igazodva telefonos vagy írásos ajánlatot adunk. Ha Önnek nagyon sürgősen kell a segítség, akkor hívjon a +36 30 826 63 04 vagy a +36 30 348 8407 vagy a +36 30 500 0524 telefonszámok bármelyikén.

A HACCP Tanácsadó Kft. csapata

A kötelező digitális önellenőrzési rendelet hatálybalépésének ideje: 2024. május 01.!

 

Ajánlatunk a digitális megfeleléshez:

Létrehoztuk a felhő alapú komplett digitális rendszerünket a HODORT ( HACCP Okos Digitális Online Rendszer )melynek használatával partnereink eredményesen és hatékonyan tudják elvégezni a részükre kötelezően vezetendő digitalizált dokumentációs feladatokat.

A saját fejlesztésű HODOR digitális önellenőrzési rendszer főbb elemei:

  • HACCP naplók
  • GHP ellenőrzések
  • Élelmiszer önellenőrzési feladatok
  • nyomonkövetés
  • HACCP audithoz kapcsolódó nyilvántartás
  • Önellenőrzési audithoz tartozó nyilvántartás
  • Hibajegyzék és Intézkedési terv

Időt, energiát, papírt takarít meg a HODOR használatával!

tel: +36/30/348-84-07 +36/30/826-63-04

Az új jogszabály automatikusan vonatkozik az élelmiszeres nagyvállalatokra, valamint az 50 fő feletti foglalkoztatotti létszámmal bíró kis és közép vállalkozásokra bizonyos feltételek mellett.

Nézzen utána, hogy Ön már beletartozik-e a kötelezettek táborába vagy még vezetheti papír alapon is a dokumentációit!

Legfontosabb tudnivalók:

A digitális rendszerek meglétének és működésének ellenőrzését a Járási Hivatalok és a NÉBIH ellenőrei is végzik rendszeresen az egész ország területén.

Önellenőrzésnek nevezzük (28/2017. 2.§ a) (V.30.) FM rendelet alapján azokat az ellenőrzési formákat, amelyek …az élelmiszerek megfelelő minőségével, az élelmiszerbiztonsággal, az azonosíthatósággal, a nyomon követéssel, és az élelmiszerek jelölésével kapcsolatosak….valamint
az élelmiszer-vállalkozás működéséhez kapcsolódó, a vonatkozó jogszabályokban meghatározott követelmények, valamint az adott vállalkozás tevékenységére vonatkozóan kidolgozott követelményrendszerben előírt kötelezettségek teljesítésének az élelmiszer-vállalkozás általi ellenőrzését.

Ennek értelmében a digitalizációs elvárás az Önellenőrzési követelményrendszer keretein belül halad, de a mélysége kiterjed:

  • a HACCP naplók elektronikus nyilvántartására,
  • nyomonkövetés elektronikus rögzítésére,
  • jó higiéniai gyakorlatot érintő pontokra
  • és az önellenőrzési követelmények teljesülésére.

Ebből kifolyólag a rögzítés folyamatos (természetesen ebben vannak eltérések a rendszeres (pl. napi), eseti és az éves feladatokban).

A hatóság részéről a betekintést állandóra kérik távoli és helyi hozzáféréssel is. A rögzítésnél fontos elvárásuk az időbélyegző! Területi lokáció (GPS kordináta).

Nyilvántartási kötelezettség területi kiterjesztése:
Minden egységnek önállóan kell a digitális nyilvántartást vezetnie!

A specifikációba bekerül a hely adat rögzítése is. (így valós időben és valós helyen lehet csak rögzíteni!)
A rendelet 4§ (3) pontjában leírtaknak megfelelően a dokumentáció elektronikus formában történő vezetése esetén az informatikai rendszernek az alábbi lényeges jellemzőkkel kell rendelkeznie:

Hivatalos NÉBIH közlemény a részletes tudnivalóról:

https://portal.nebih.gov.hu/-/fontos-valtozasok-az-elelmiszer-vallalkozasok-onellenorzeseben

8 fő élelmiszermérnök - HACCP rendszergazda, 2 fő munkavédelmi technikus, 1 fő tűzvédelmi technikus, IFS, Globalgap auditorok, gyakorlott oktatók, Közel 20 év gyakorlati tapasztalattal

elkészített és a hatóság által elfogadott dokumentáció több mint 2200 ügyfélnek 2022-ben is

(akár) 24 órán belül sürgős igény esetén, Magyarország bármelyik településére, garancia vállalásával, cégünktől megkapja az összes szükséges dokumentációt

HACCP Szakértő telefonos applikáció - az élelmiszeres vállalkozások információs kalauza

Gosztonyi Zsuzsanna

élelmiszermérnök, HACCP rendszergazda, szakmai vezető

Fröhlich László

ügyvezető-tulajdonos, közgazdász,  tréner, Licenced Practitoner of Motivational Maps  operatív vezető

Tokaji András

szaktanácsadó, vezető oktató

Nagy Gábor

élelmiszermérnök, szaktanácsadó, IFS/ISO auditor

Nagy Éva

élelmiszermérnök, Globalgap auditor szaktanácsadó

Kassai Zsolt

szaktanácsadó, munkavédelmi technikus

Szilágyi Péter

élelmiszermérnök, szaktanácsadó, tűzvédelmi előadó

Gajdi Krisztina

élelmiszermérnök, szaktanácsadó

Borbíró Cintia

tanácsadó, élelmiszermérnök, gyártmánylap koordinátor, Globalgap auditor

Palotás Zoltánné, Virág

munkavédelmi előadó, ügyfélkapcsolati munkatárs

Szabó Tímea

élelmiszermérnök,  szaktanácsadó

Küldetésünk

Segíteni a vállalkozásokat a hatóságok által is elfogadott élelmiszer biztonsági megfelelésükhöz vezető úton, korrekt, egymás tiszteletén alapuló üzleti kapcsolaton keresztül. Ennek eléréséhez profi tanácsokkal, gyakorlatias gondolkodással, széleskörű, magas fokú jogszabályi ismeretekkel, gyors, országos eléréssel, nagy létszámú, komoly szaktudású mérnök csapattal járulunk hozzá.