Gyártmánylapra van szüksége termékeihez?

Gyártmánylapjai elkészítését bízza ránk!

  • Gyorsan, rugalmasan, kedvező áron készítjük el és adjuk át Önnek.
  • Garantáltan megfelelnek gyártmánylapjai az ellenőrzésnél, ha mi készítjük el termékeire!
  • Szakértőink gyakorlottak a jelölési szabályokban is. Utána néznek az élelmiszerkönyvi előírásoknak, jogszabályoknak.

Mikor lehet szüksége segítségünkre?

1.Jogszabályi változásoknál

Mivel folyamatosan változik a gyártmánylap és jelölési rendelet, valamint alkalmazni kell az új jelölési rendszert a tápérték adatokat, és az allergénekről szóló tájékoztatás is, ezért javasoljuk a meglévő gyártmánylapok legalább évenkénti aktualizálását.

2.Termék fejlesztésnél, bevezetésnél

A termékek gyártásának elkezdését csak gyártmánylappal lehet elkezdeni, ez garantálja az állandó minőséget. A gyártott és csomagolt élelmiszerek gyártmánylapjainak kb. 95 % -t tápérték számítással kell elkészíteni, elenyésző a kivételek száma.

3. Hatósági ellenőrzésnél

Egy élelmiszeripari üzemben a hatóság rendszeresen ellenőrzi a gyártmánylapokat. A gyártmánylapok megfelelő elkészítése magas szintű szaktudást és sok időt felemésztő munka. Nem mindig van megfelelő gyakorlattal rendelkező szakember az üzemben. Gyakran írnak elő gyártmánylap átdolgozást az ellenőrzéskor.

4. Hatósági kötelezésnél

Amikor a hatósági ellenőrzésnél kiderül, hogy nem minden termékre van gyártmánylap vagy nem megfelelőek a gyártmánylapok, akkor ne habozzon, kérjen tőlünk segítséget. A hatósági bemutatásnál csak szakmailag jól elkészített gyártmánylapokat fognak elfogadni! Ne kockáztassa az üzem bezárását!

„Gyártmánylapjaink jó minőségét bizonyítja, egy hatósági ellenőrzéskor Csongrád megyei NÉBIH egyik vezetője elismerte, hogy a HACCP Tanácsadó Kft. gyártmánylapjai többet tartalmaznak mint a kötelező elemek. (pl. + segítő jogszabályi gyűjtemény)”

5. Nagy partnerek számára történő beszállításnál

Multikhoz történő beszállításhoz termékspecifikációt, tápértékadatokat kérhetnek Öntől. Ennek is egy jól elkészített gyártmánylap az alapja.

Érdemes bennünket megkeresnie, és szakértői csapatunk részletesen tájékoztatja és igény esetén elkészíti a gyártmánylapjait vagy kész Gyártmánylap CD-t tud ajánlani Önnek. 

Telefonon azonnali segítséget kap tőlünk,

HÍVJON: +36-30-348-8407

Mikor jó megoldás Önnek a standard Gyártmánylap CD?

  • Gyorsan van szüksége a megfelelésre.
  • Van belső szakembere, de annak nincs elég ideje.
  • Sütőipari termékeket gyárt.
  • Cukrászati készítményeket állít elő.
  • Húsipari készítményekkel foglalkozik az üzeme.
  • Csak át akar menni az ellenőrzésnél.
  • Az olcsóbb megoldás érdekli.
  • Nem akar adatszolgáltatással bajlódni.

Ebben az esetekben Önnek a standard gyártmánylap CD-éink jelentenek jó megoldást!

Mi jellemzi a standard Gyártmánylap CD-ket?

  • Az adott szakma gyártmányaira általánosan kialakított, de aktuális gyártmánylapok gyűjteménye.
  • Az új Élelmiszerkönyvi előírások szerint készült.
  • Az új, kötelező formába rakott.
  • Az Ön cégére és gyártó üzem telephelyére nevesített.
  • Szerkeszthető formátumú, így minimális módosítással pontosítható, bővíthető, szűkíthető.
  • Allergén kiemelést tartalmaz
  • Transzzsírsav megjelölést tartalmaz
  • Tápérték adatokat tartalmaz igény szerint.

A Gyártmánylap CD-k előnyei

  1. Módosítás nélkül is megfelelő.
  2. Számítógépére másolva rövid idő alatt tudja azokat a módosításokat elvégezni, ami a termékkínálat pontosítása miatt szükséges lehet.
  3. Minimális a módosítás igénye: A termékekhez használt összetevők listáját, az Ön gyártmányának a tömegét és a címketervet kell módosítani a pontos illesztéshez.
  4. Szakmai segítséget adunk a további módosításokhoz.

8 fő élelmiszermérnök - HACCP rendszergazda, 2 fő munkavédelmi technikus, 1 fő tűzvédelmi technikus, IFS, Globalgap auditorok, gyakorlott oktatók, Közel 20 év gyakorlati tapasztalattal

elkészített és a hatóság által elfogadott dokumentáció több mint 2200 ügyfélnek 2022-ben is

(akár) 24 órán belül sürgős igény esetén, Magyarország bármelyik településére, garancia vállalásával, cégünktől megkapja az összes szükséges dokumentációt

HACCP Szakértő telefonos applikáció - az élelmiszeres vállalkozások információs kalauza

Vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlap segítségével

Munkaidőben 1 órán belül visszahívjuk Önt és igényeihez igazodva telefonos vagy írásos ajánlatot adunk. Ha Önnek nagyon sürgősen kell a segítség, akkor hívjon a +36 30 826 63 04 vagy a +36 30 348 8407 vagy a +36 30 500 0524 telefonszámok bármelyikén.

A HACCP Tanácsadó Kft. csapata

A kötelező digitális önellenőrzési rendelet hatálybalépésének ideje: 2024. május 01.!

 

Ajánlatunk a digitális megfeleléshez:

Létrehoztuk a felhő alapú komplett digitális rendszerünket a HODORT ( HACCP Okos Digitális Online Rendszer )melynek használatával partnereink eredményesen és hatékonyan tudják elvégezni a részükre kötelezően vezetendő digitalizált dokumentációs feladatokat.

A saját fejlesztésű HODOR digitális önellenőrzési rendszer főbb elemei:

  • HACCP naplók
  • GHP ellenőrzések
  • Élelmiszer önellenőrzési feladatok
  • nyomonkövetés
  • HACCP audithoz kapcsolódó nyilvántartás
  • Önellenőrzési audithoz tartozó nyilvántartás
  • Hibajegyzék és Intézkedési terv

Időt, energiát, papírt takarít meg a HODOR használatával!

tel: +36/30/348-84-07 +36/30/826-63-04

Az új jogszabály automatikusan vonatkozik az élelmiszeres nagyvállalatokra, valamint az 50 fő feletti foglalkoztatotti létszámmal bíró kis és közép vállalkozásokra bizonyos feltételek mellett.

Nézzen utána, hogy Ön már beletartozik-e a kötelezettek táborába vagy még vezetheti papír alapon is a dokumentációit!

Legfontosabb tudnivalók:

A digitális rendszerek meglétének és működésének ellenőrzését a Járási Hivatalok és a NÉBIH ellenőrei is végzik rendszeresen az egész ország területén.

Önellenőrzésnek nevezzük (28/2017. 2.§ a) (V.30.) FM rendelet alapján azokat az ellenőrzési formákat, amelyek …az élelmiszerek megfelelő minőségével, az élelmiszerbiztonsággal, az azonosíthatósággal, a nyomon követéssel, és az élelmiszerek jelölésével kapcsolatosak….valamint
az élelmiszer-vállalkozás működéséhez kapcsolódó, a vonatkozó jogszabályokban meghatározott követelmények, valamint az adott vállalkozás tevékenységére vonatkozóan kidolgozott követelményrendszerben előírt kötelezettségek teljesítésének az élelmiszer-vállalkozás általi ellenőrzését.

Ennek értelmében a digitalizációs elvárás az Önellenőrzési követelményrendszer keretein belül halad, de a mélysége kiterjed:

  • a HACCP naplók elektronikus nyilvántartására,
  • nyomonkövetés elektronikus rögzítésére,
  • jó higiéniai gyakorlatot érintő pontokra
  • és az önellenőrzési követelmények teljesülésére.

Ebből kifolyólag a rögzítés folyamatos (természetesen ebben vannak eltérések a rendszeres (pl. napi), eseti és az éves feladatokban).

A hatóság részéről a betekintést állandóra kérik távoli és helyi hozzáféréssel is. A rögzítésnél fontos elvárásuk az időbélyegző! Területi lokáció (GPS kordináta).

Nyilvántartási kötelezettség területi kiterjesztése:
Minden egységnek önállóan kell a digitális nyilvántartást vezetnie!

A specifikációba bekerül a hely adat rögzítése is. (így valós időben és valós helyen lehet csak rögzíteni!)
A rendelet 4§ (3) pontjában leírtaknak megfelelően a dokumentáció elektronikus formában történő vezetése esetén az informatikai rendszernek az alábbi lényeges jellemzőkkel kell rendelkeznie:

Hivatalos NÉBIH közlemény a részletes tudnivalóról:

https://portal.nebih.gov.hu/-/fontos-valtozasok-az-elelmiszer-vallalkozasok-onellenorzeseben

8 fő élelmiszermérnök - HACCP rendszergazda, 2 fő munkavédelmi technikus, 1 fő tűzvédelmi technikus, IFS, Globalgap auditorok, gyakorlott oktatók, Közel 20 év gyakorlati tapasztalattal

elkészített és a hatóság által elfogadott dokumentáció több mint 2200 ügyfélnek 2022-ben is

(akár) 24 órán belül sürgős igény esetén, Magyarország bármelyik településére, garancia vállalásával, cégünktől megkapja az összes szükséges dokumentációt

HACCP Szakértő telefonos applikáció - az élelmiszeres vállalkozások információs kalauza

Gosztonyi Zsuzsanna

élelmiszermérnök, HACCP rendszergazda, szakmai vezető

Fröhlich László

ügyvezető-tulajdonos, közgazdász,  tréner, Licenced Practitoner of Motivational Maps  operatív vezető

Tokaji András

szaktanácsadó, vezető oktató

Nagy Gábor

élelmiszermérnök, szaktanácsadó, IFS/ISO auditor

Nagy Éva

élelmiszermérnök, Globalgap auditor szaktanácsadó

Kassai Zsolt

szaktanácsadó, munkavédelmi technikus

Szilágyi Péter

élelmiszermérnök, szaktanácsadó, tűzvédelmi előadó

Gajdi Krisztina

élelmiszermérnök, szaktanácsadó

Borbíró Cintia

tanácsadó, élelmiszermérnök, gyártmánylap koordinátor, Globalgap auditor

Palotás Zoltánné, Virág

munkavédelmi előadó, ügyfélkapcsolati munkatárs

Szabó Tímea

élelmiszermérnök,  szaktanácsadó

Küldetésünk

Segíteni a vállalkozásokat a hatóságok által is elfogadott élelmiszer biztonsági megfelelésükhöz vezető úton, korrekt, egymás tiszteletén alapuló üzleti kapcsolaton keresztül. Ennek eléréséhez profi tanácsokkal, gyakorlatias gondolkodással, széleskörű, magas fokú jogszabályi ismeretekkel, gyors, országos eléréssel, nagy létszámú, komoly szaktudású mérnök csapattal járulunk hozzá.