Már több mint 1400 egység használja nap mint nap…
Létrehoztuk a felhő alapú komplett digitális rendszerünket a HODORT ( HACCP Okos Digitális Online Rendszer ) melynek használatával partnereink eredményesen és hatékonyan tudják elvégezni a részükre kötelezően vezetendő digitalizált dokumentációs feladatokat.
A saját fejlesztésű HODOR digitális önellenőrzési rendszer főbb elemei:
- HACCP naplók
- GHP ellenőrzések
- Élelmiszer önellenőrzési feladatok
- nyomonkövetés
- HACCP audithoz kapcsolódó nyilvántartás
- Önellenőrzési audithoz tartozó nyilvántartás
- Hibajegyzék és Intézkedési terv
Időt, energiát, papírt takarít meg a HODOR használatával!
tel: +36/30/348-84-07 +36/30/826-63-04
Az új jogszabály automatikusan vonatkozik az élelmiszeres nagyvállalatokra, valamint az 50 fő feletti foglalkoztatotti létszámmal bíró kis és közép vállalkozásokra bizonyos feltételek mellett.
Nézzen utána, hogy Ön már beletartozik-e a kötelezettek táborába vagy még vezetheti papír alapon is a dokumentációit!
Legfontosabb tudnivalók:
A digitális rendszerek meglétének és működésének ellenőrzését a Járási Hivatalok és a NÉBIH ellenőrei is végzik rendszeresen, az egész ország területén.
Önellenőrzésnek nevezzük (28/2017. 2.§ a) (V.30.) FM rendelet alapján azokat az ellenőrzési formákat, amelyek …az élelmiszerek megfelelő minőségével, az élelmiszerbiztonsággal, az azonosíthatósággal, a nyomon követéssel, és az élelmiszerek jelölésével kapcsolatosak….valamint
az élelmiszer-vállalkozás működéséhez kapcsolódó, a vonatkozó jogszabályokban meghatározott követelmények, valamint az adott vállalkozás tevékenységére vonatkozóan kidolgozott követelményrendszerben előírt kötelezettségek teljesítésének az élelmiszer-vállalkozás általi ellenőrzését.
Ennek értelmében a digitalizációs elvárás az Önellenőrzési követelményrendszer keretein belül halad, de a mélysége kiterjed:
- a HACCP naplók elektronikus nyilvántartására,
- nyomonkövetés elektronikus rögzítésére,
- jó higiéniai gyakorlatot érintő pontokra
- és az önellenőrzési követelmények teljesülésére.
Ebből kifolyólag a rögzítés folyamatos (természetesen ebben vannak eltérések a rendszeres (pl. napi), eseti és az éves feladatokban).
A hatóság részéről a betekintést állandóra kérik távoli és helyi hozzáféréssel is. A rögzítésnél fontos elvárásuk az időbélyegző! Területi lokáció (GPS kordináta).
Nyilvántartási kötelezettség területi kiterjesztése:
Minden egységnek önállóan kell a digitális nyilvántartást vezetnie!
A részletekről, a NÉBIH által megfogalmazott követelményrendszerről az alábbi linkre kattintva olvashatnak részletes, hivatalos tájékoztatást.
https://portal.nebih.gov.hu/-/fontos-valtozasok-az-elelmiszer-vallalkozasok-onellenorzeseben
20+ év iparági tapasztalat
Országos lefedettség
Hatóságilag elfogadott dokumentáció
Komplex mérnöki háttér

Kapcsolat
Kérjen ingyenes konzultációt még ma!
Az összes kötelező laborvizsgálatunkért, mint a víz, legionella, felület higiéniai vizsgálat stb. is ők a felelősek, illetve a saját fejlesztésű HACCP digitális önellenőrzési rendszerüket is használjuk, ami nagyban segíti a munkánk átláthatóságát.
Kiemelném a rugalmasságukat, a gyors reakcióidőt, és azt, hogy mindig emberi hangon kommunikáltak, nem szakkifejezésekkel dobálózva. Mindenkinek ajánlom őket, aki szereti, ha a dolgok rendben vannak a háttérben is.”

SZÁNTAI Rita
Category Manager
Accor HotelServices Magyarország Kft.
A közös munka minden alkalommal gördülékenyen, átláthatóan és pontosan zajlik, legyen szó HACCP-rendszerünk felülvizsgálatáról, oktatásokról vagy munkavédelmi ellenőrzésekről.
Külön értékeljük, hogy komplex rendszereinket is átfogó szemlélettel kezelik, miközben a gyakorlati megvalósíthatóságra is nagy hangsúlyt fektetnek. Ez nemcsak megkönnyíti a vezetői döntéshozatalt, hanem biztonságot is ad számunkra a mindennapi működés során.
Olyan hosszú távú, stabil szakmai partnert találtunk bennük, akikre bármikor számíthatunk – és akik hozzájárulnak ahhoz, hogy üzleteink minden pillanatban megfeleljenek a legszigorúbb higiéniai és munkaügyi elvárásoknak.”

Jacsó József Sándor
Területi vezető
Lipóti Pékség Kft.


















Vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlap segítségével
Munkaidőben 1 órán belül visszahívjuk Önt és igényeihez igazodva telefonos vagy írásos ajánlatot adunk. Ha Önnek nagyon sürgősen kell a segítség, akkor hívjon a +36 30 826 63 04 vagy a +36 30 348 8407 vagy a +36 30 500 0524 telefonszámok bármelyikén.


7 FŐ ÉLELMISZERMÉRNÖK - HACCP RENDSZERGAZDA, 2 FŐ MUNKAVÉDELMI TECHNIKUS, 1 FŐ TŰZVÉDELMI TECHNIKUS, IFS, GYAKORLOTT SZAKTANÁCSADÓK, OKTATÓK, KÖZEL 20 ÉV GYAKORLATI TAPASZTALATTAL
ELKÉSZÍTETT ÉS A HATÓSÁG ÁLTAL ELFOGADOTT DOKUMENTÁCIÓ TÖBB MINT 2200 ÜGYFÉLNEK 2025-BEN IS
(AKÁR) 24 ÓRÁN BELÜL SÜRGŐS IGÉNY ESETÉN, MAGYARORSZÁG BÁRMELYIK TELEPÜLÉSÉRE, GARANCIA VÁLLALÁSÁVAL, CÉGÜNKTŐL MEGKAPJA AZ ÖSSZES SZÜKSÉGES DOKUMENTÁCIÓT

2012 óta


Csapatunk

GOSZTONYI ZSUZSANNA
élelmiszermérnök, HACCP rendszergazda, szakmai vezető

FRÖHLICH LÁSZLÓ
ügyvezető-tulajdonos, közgazdász, tréner, Licenced Practitoner of Motivational Maps operatív vezető

TOKAJI ANDRÁS
szaktanácsadó, vezető oktató

NAGY GÁBOR
élelmiszermérnök, szaktanácsadó, IFS/ISO auditor

NAGY ÉVA
élelmiszermérnök, Globalgap auditor szaktanácsadó

GAJDI KRISZTINA
élelmiszermérnök, szaktanácsadó

PALOTÁS ZOLTÁNNÉ, VIRÁG
munkavédelmi előadó, ügyfélkapcsolati munkatárs

SZABÓ TÍMEA
élelmiszermérnök, szaktanácsadó

SÓS MÁTÉ
élelmiszermérnök, szaktanácsadó

PAPP HAJNALKA
élelmiszermérnök, szaktanácsadó
Az ország minden pontján segítünk Önnek az alábbiakban
HACCP
Digitális HACCP
Üzletnyitás, tanácsadás
Munka és tűzvédelem
Legionella
Gyártmánylap / Anyaghányad

KOVÁCS Edit
áruforgalmi igazgató
COOP Szeged Zrt.
Lépjen velünk kapcsolatba

Hívjon, írjon bizalommal!
